9 de feb. de 2016

20 Series Tag

Se hai algo que me guste tanto como un bo libro, é unha marabillosa serie de televisión. Son unha gran amante das series e vin ao longo da miña vida moitísimas diferentes e, actualmente, estou vendo varias, así que me pareceu moi boa idea e me apeteceu moito de repente compartir con vós este Tag. Por desgracia, non podo falar de todas aquelas series que vin ou que me gustaron, porque non hai tantas preguntas como para facelo, pero algunhas das máis importantes si se atopan nesta entrada. Disfrutade!

01. Serie favorita.



Sin ningún tipo de dúbida, problemas ou enfrentamento entre series, está é Friends. Sempre foi e sempre será a primeira no meu corazón, porque é perfecta, marabillosa, divertida, interesante, entretida e todos os calificativos positivos que lle queiras engadir detrás. Ademais, é a nai de todas as series de comedia actuais e merece moitísimo e totalmente a pena a súa visualización, porque ten moitos puntos orixinais e divertidos e é realmente agradable e marabillosa.

02. Serie que che avergoza dicir que ves.



A verdade é que me da un pouco de vergonza admitir que sigo El Príncipe, porque non é unha serie demasiado boa cunha trama marabillosa, senón que máis ven engancha e deixase ver a pesar de ter unha trama simple e sen moito sentido. Pero realmente engancha e déixase ver e entretén, así que non me importa dicilo. Consta de só tres temporadas, a terceira das cales se estrea proximamente e vou a ver, pois necesito saber como termina a historia e se a historia de amor conclúe comome gustaría.

03. Cal é o teu personaxe favorito?

          Resultado de imagen de castle y beckett

Vou dicir un personaxe feminino e outro masculino, un de cada unha das miñas series preferidas, pois decantarme por un só sería terriblemente complicado (de feito tamén o é desta maneira...) e son Chandler Bing de Friends e Kate Beckett de Castle, ou ben a outra opción, Richard Castle de Castle e Mónica de Friends. (Tampouco podo olvidarme de Blair Waldorf de Gossip Girl que me encanta nin de Bates de Dowton Abbey, que é amor puro...)
   


04. Unha serie que pensaches que non che gustaría e che enganchou finalmente.



Comecei a ver Glee porque era unha serie extra popular e que gustaba a milleiros de persoas, pero cando comecei a vela pareceume a serie máis extraña e diferente que nunca vira e non acabei de collerlle o xeito. Era unha especie de comedia, drama e musical, todod mesturado nunha serie rara, e non foi ata finais da primeira temporada ou comezos da segunda cando lle pillei o tranquillo (non digo que a entendín porque con Glee nunca chegas a facelo) e engancheime por completo a partir de entón. Vin 5 das 6 temporadas que ten, e temo que nunca comezarei esta última, porque creo que o meu momento con Glee xa pasou, pero sigo amando esta serie de igual modo.

05. Con que serie cambias rapidamente de canal?



Hai certas series na televisión que me producen arcadas, pero en concreto Aída é algo que nunca cheguei a entender ou sequera a soportar. Non aguanto aos personaxes, a trama (se é que existe) nin nada do que se pode atopar nela, ademais de conter milleiros de valores negativos, prexuízos e bromear con cousas que considero que non se debe. Está tratando temas de maneiras que non debería e é unha serie que odio con toda a miña alma...


06. Que serie de televisión che encantaría protagonizar?




A serie que máis me guatría vivir nas miñas propias carnes sería sen dúbida Friends, porque sería terriblemente feliz con uns amigos como eses e cunha vida tan feliz coma a deles, ademais de desenvolverse nos 90, unha década marabillosa... Pero por non repetir as mesmas series constantemente, direi outra que tamén me agradaría, Las chicas Gilmore. Esta é unha serie que tamén me encanta, unha das miñas preferidas, e sería tamén moi feliz vivindo nun pobo pequeno como o seu, no que todos se coñecen e fan unha Asamblea semanal. Si eu fose Rory, estaría tamén moi contenta.


07. Serie da túa infancia.


Resultado de imagen de heidi

Estiven terriblemente enganchada a Heidi cando tiña uns 6 ou 7 anos. Despertaba moi cedo todos os días de verán para vela en Antena 3 e logo chamaba a miña prima para comentar o que ocorrera nos capítulos dese día. Recordo que perdera por algunha razón os últimos da serie, e quedara durante anos coa intriga do que ocorrera (creendo que Clara morría ao final...) ata que finalmente os puiden ver.


08. Personaxe co que tiveches un Crush.


Hai moitos personaxes que me encantaron e cos que estaba obsesionada, como Nacho de Luna, el misterio de Calenda e moitos outros que agora mesmo non recordo...


09. Algunha vez tiveches a música dunha serie como tono de chamada?




Si, tiven como tono a canción Caskett (de Castle e Beckett) de Andrew Bell, chamada "In my veins". É unha canción preciosa, aínda que as pintas do intérprete tiren un pouco para atrás...


10. Que serie abandonaches tras moitas temporadas?


Son varias, pero agora mesmo só recordo Glee e Bones, aínda que estpu segura de que algunha máis deixei a medias...


11. Cal é a tolería máis grande que fixeches por unha serie?

Levantarme as 7 da mañá todo un verán para ver Heidi? Jajajaja.


12. Cal é o teu malo preferido?

Hai moitos malos bos en varias series de televisión, pero dende logo "A" de Pequeñas Mentirosas é un deles. Consegue que o/a odies e ten unha longa historia. Como sabedes, eu lin os libros da saga e sei a identidade de A (polo menos dalgún dos A...) pero iso non lle quita a gracia á serie.

13. Serie que a todo o mundo lle gusta menos a ti.


Hai moitas series que todos adoran e eu non sigo, simplemente porque nunca tiven esas ganas de empezalas e nunca vin nin un só capítulo delas: The walking dead, American Horror Story, Game of Thrones...


14. Mellor final dunha serie.


Friends, Friends, Friends e Friends. O mellor final da historia das series sen competición posible con outros. Un 10.

15. Peor final dunha serie.



Vale, Doctor en Alaska é unha serie que me gustou moito, pero a última temporada, tras a marcha de Fleishman, é unha auténtica cagada e o capítulo final non é mellor que o resto dela. Unha gran decepción cun romance nada creíble...

16. Mellor piloto dunha serie.

Gossip Girl é unha serie que comeza de maneira intensa. Xa no primeiro capítulo ocorren cousas impactantes e intrigantes e engancha dende o primeiro segundo, así que é un dos mellores pilotos que recordo.

17. Serie que viras dúas ou máis veces.


Friends. Vina 2 veces e media e segue sen aburrirme. Algunhas das temporadas de Castle tamén as vin en varias ocasións completas, pero non toda a serie en si, senón máis ben en capítulos soltos.

18. Series pendientes.


A lista é interminable, así que vou dicir só aquelas que prevexo que van ter unha máis próxima visualización: Los 100, Revenge, Lost e Grimm.

19. Parella perfecta dunha serie.



Uffff... Aquí si que non me podo decidir así que direi tropecentas: Caskett (Castle e Backett), Dlaire (Dan e Blaire), Chuck e Blair (si, un pouco contradictorio...), Maggie e Fleishman, Monica e Chandler, Ross e Rachel, Christina e Burke, Christina e Owen (outra contradicción, I know...), Bates e Anna... etc etc etc.

20. Algunha frase de serie coa que estiveches obsesionada.




"Oh my god, Chandler Bing!" (Friends)

"¡¡Nos estábamos tomando un descanso!!" (Friends)

"You´re the most remarkable, maddening, challenging, frustrating person I have never met"  (Castle)

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...